Dizayn layihənin uğurunun əsasını təşkil edir

Dizayn layihənin uğurunun əsasını təşkil edir.

Məhsulun və ya memarlıq dizaynının əsasını istifadəçi təcrübəsi və məmnunluğu təşkil edir.

Dizayn layihənin uğurunun əsasını təşkil edir.Dizayn başda bir şeyin formasını yaratmaq işidir. Bir məhsulu və ya ofisi formalaşdırmaq, dizayna markaya uyğun bir şəxsiyyət verməkdir. Buna görə də dizaynerin işinə rəhbərlik etmək üçün bütün biliyə sahib olması çox vacibdir. Onlar brendi çox yaxşı bilməli, istifadəçilərinin/müştərilərinin alış vərdişlərini və gözləntilərini bilməli, texnologiyanı və ən əsası müvafiq tendensiyaları çox yaxından izləməlidirlər.

Bütün bunlar dizaynın tətbiq olunacağı layihəni formalaşdıracaq. Layihənin həyata keçirilməsi ciddi investisiyadır. Bu investisiya həm də məhsuldarlıqdan işçilərin məmnunluğuna, sadiqlikdən yeni istedadların işə götürülməsinə və brend reputasiyasına qədər müştəri üçün çox gəlir gətirir.

Məsələn, ofis dizaynını götürək. Ofisin dizaynına yalnız memarlıq layihəsi kimi baxmaq son dərəcə yanlış olardı. Dizayn prosesində təkcə memar deyil, həm də sifarişçi, layihəni həyata keçirəcək mühəndislər, interyer memarlar da iştirak etməlidirlər, çünki dizayn təkcə çertyojların hazırlanmasından ibarət deyil. Müştərinin gözləntiləri, istifadə olunacaq texnoloji infrastruktur, sözügedən ofisdə işləyəcək insanların təcrübəsi və məmnuniyyəti də layihə və dizaynın həyata keçirilməsi zamanı təsirli olacaq.

Dizayn layihənin uğurunun əsasını təşkil edir.Bu, məhsul dizaynına da aiddir. Ofis kreslosunu və ya masasını nə qədər zə rif dizayn etsəniz də, istifadəçinin gözləntilərinə uyğun gəlmirsə, o dizayn uğurlu sayıla bilməz. Əsas odur ki, istifadəçilər o məhsuldan rahat istifadə etsinlər və razı qalsınlar.

Dizaynın layihəyə təsir etdiyi digər vacib məqam isə qiymətdir. Əvvəldə dediyimiz kimi, layihənin həyata keçirilməsi ciddi investisiyadır və dəyərin investisiya qərarlarına çox mühüm təsiri var. Əgər məhsul öz dizaynı ilə istifadəçini qane etmirsə, həmin məhsula qoyulan sərmayə boşa gedir və heç bir müştəri belə bir sərmayə qoymaq istəməz.

Bu səbəbdən yaxşı bir istifadəçi/müştəri təcrübəsi yaratmaq üçün layihənin ilk addımı gözləntilərə uyğun dizayn etməkdir.